La Fundació Antonius Musa i el COMT participen a la bicicletada solidària per a la rehabilitació de la lesió medular

Destacada Pedals Solidaris

La Fundació Hospital Joan XXIII i Pedals Non Stop van organitzar una pedalada solidària on es van recaptar més de 10.500 euros pel Servei de Rehabilitació de l’HJ23.

La jornada, que es va celebrar el passat 20 de maig al Parc Francolí de Tarragona on es van aplegar més de 200 participants, va comptar amb la presència de la presidenta de la Fundació Antonius Musa, la doctora Tani Francesch.

L’objectiu d’aquesta iniciativa era recaptar fons per poder millorar l’equipament de rehabilitació de l’Hospital Joan XXIII, centre de referència de la província de Tarragona per a pacients amb lesions medul·lars. La realització de la jornada es va basar en una masterclass d’spinning solidària amb 300 bicicletes estàtiques i on la la Fundació Antonius Musa va participar amb un donatiu de 500 euros. L’esdeveniment solidari va aconseguir recaptar més de 10.500 euros.

Encara hi ha l’oportunitat de fer una aportació econòmica solidària al Bizum 01716 per a tots aquells interessats.