THR23_capçalera

resultats tarraco health race 2023

THR22_meta2

SOBRE LA TARRACO HEALTH RACE 2023

La Tarraco Health Race és una cursa de caràcter anual i solidària. Enguany, els beneficis es destinen íntegrament a projectes d’investigació de l’ELA i a la Fundació Miquel Valls

La THR és la cursa de la salut de Tarragona. Un dia per a gaudir de l’esport i de la ciutat amb nombroses activitats paral·leles a la cursa i caminada solidàries.

La segona edició de la THR tindrà lloc el dia 26 de novembre de 2023 a les 09:30 hores i es recorreran els principals carrers de la ciutat.

Per a participar a la THR és requisit imprescindible realitzar la inscripció. Pots participar realitzant la cursa de 5k // 10k o la caminada de 5k.

INSCRIU-TE

Pots col·laborar en aquesta cursa sense la necessitat de participar-hi! Pots fer-ho amb el “Dorsal 0”; aporta la quantitat econòmica que consideris i anirà destinada íntegrament a Fundació Miquel Valls .

Fes la teva donació

EL RECORREGUT DE LA THR23

La Tarraco Health Race és una cursa que recorre els principals carrers de Tarragona. Un itinerari preparat per a gaudir de l’esport i dels espais més emblemàtics de la ciutat.

Amb sortida i arribada a la Via de l’Imperi Romà, la THR està pensada per a tota mena de públic; des dels corredors més exigents a aquelles persones que volen gaudir d’un matí d’esport amb família.

Tens l’opció de fer la cursa de 5k // 10k, o bé la caminada de 5k. Consulta el circuit i ens veiem el pròxim 26 de novembre!

ACTIVITATS

La Tarraco Health Race és molt més que una cursa! La THR és sinònim de salut i pel 26 de novembre tenim preparades activitats esportives obertes a la ciutadania i que no et pots perdre!

ZUMBA

Acabes la cursa o la caminada i tens ganes de més? Doncs prepara’t, perquè tenim una autèntica classe de Zumba per a tu!

ORGANITZADORS

PATROCINADORS

FIATC
Med1_

amb el suport de

Port Tarragona PNG

DIRECCIÓ DE LA CURSA

COL·LABORADOR CAMINADA SOLIDÀRIA

TENS ALGUN DUBTE?

Si necessites qualsevol mena d'informació sobre la Tarraco Health Race, pregunta'ns! Envia'ns un correu a comt@comt.cat i et donarem una resposta el més aviat possible!