Vols aprendre català? Des del COMT et donem un cop de mà!

Destacada cursos català

Coneix els cursos que el Consorci per a la Normalització Lingüística ofereix i, atent, si et vols examinar del C1, et podem ajudar econòmicament!

Si ets un nou col·legiat/ada i acabes d’incorporar-te a treballar a Catalunya, des del Col·legi de Metges de Tarragona t’animem a incorporar el català en la teva activitat professional. Per ajudar-te, t’informem de l’oferta dels cursos de català del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL)

El CPNL és un ens públic que fomenta el coneixement, l’ús i la divulgació de la llengua catalana en tots els àmbits de la societat, mitjançant cursos, activitats, el Voluntariat per la llengua o sessions de sensibilització lingüística.

El CPNL té presència a tot el territori, ofereix metodologies diverses i activitats complementàries que s’adapten al teu nivell i a la teva preferència d’aprenentatge:

• Cursos de nivell inicial i bàsic (gratuïts); elementals, intermedis i de suficiència.
  • Modalitat virtual, en línia, semipresencial i presencial.

Treu-te el nivell C1 amb l’ajuda del COMT

Si ets metges col·legiat en exercici i estàs optant a una plaça a l’Administració Pública Sanitaria de Catalunya, i necessites obtenir el nivell de català C1 de suficiència, des del Col·legi de Metges de Tarragona, a través de la seva Fundació Antonius Musa, et donem un cop de mà subvencionant el curs!.

IMPORTANT: Caldrà realitzar el curs íntegre així com superar el pertinent examen, perquè sigui subvencionat

Documentació que et cal presentar:

• Títol del curs superat
  • Resguard del pagament del curs

Vies de tramitació del reemborsament del cost del curs:

• Per correu electrònic a: gbona@comtarragona.com
  • Presencial: Oficina d’Atenció al Col·legiat

Si tens cap mena de dubte, contacta’ns!

☎️ 977 232 012

✉️ gbona@comtarragona.com