1.350 persones bateguen per l’ELA en una nova edició de la Tarraco Health Race

Destacada THR23

La cursa dels metges es consolida amb una participació similar a la primera edició, però incrementa de forma significativa la recaptació, que s’enfila fins als 13.000 euros.

La Tarraco Health Race es consolida en la seva segona edició amb 1350 participants. Esportistes, però també famílies no s’han volgut perdre la cursa de la salut organitzada pel Col·legi Oficial de Metges de Tarragona (COMT) que ha recorregut els principals carrers de la ciutat.

Pel president del COMT, el Dr. Sergi Boada, aquesta edició ha assolit els objectius que la institució s’havia marcat: “Consolidar aquest esdeveniment en el calendari esportiu de la ciutat i, d’altra banda, s’ha demostrat la solidaritat de la ciutadania incrementant, amb escreix, la recaptació de l’any anterior”. En la mateixa línia, Boada no ha volgut oblidar la importància de l’esport i la salut, ja que  “el metge ha de receptar esport com un fàrmac més, perquè està científicament provat la millora dels pacients en determinades patologies”.

THR23

Per Berni Álvarez, el regidor d’esports de l’Ajuntament de Tarragona, “la THR ja és una cursa consolidada i per la qual continuarem apostant l’any vinent”. Per Álvarez, curses com aquestes “representen tot un repte organitzatiu, ja que mobilitzen a un bon nombre de persones i la finalitat solidària que tenen, les fan necessàries”.

13.000 euros per a la lluita contra l’ELA

La segona edició de la THR ha incrementat amb escreix la seva recaptació, que enguany es destina a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Si en la primera edició es van recaptar poc més de 10.000 euros, en aquesta segona edició, la xifra s’ha incrementat fins als 13.000 euros gràcies a les inscripcions de les curses de 5 i 10k així com de la caminada.

Cal destacar també l’aportació que el Club Bàsquet Tarragona va fer després del partit benèfic contra el CB Valls el passat mes d’abril.

Els resultats de la Tarraco Health Race 2023

5k masculí