Celebrada la segona edició de l’entrega de les Beques Olga Acebes

DestacadaBequesOlgaAcebes 2a edicio

El passat 11 de desembre de 2023 la Fundació Antonius Musa va celebrar la segona edició d’entrega de les ajudes per estades formatives “Beca Olga Acebes”. Recupera l’acte aquí!

En aquesta segona edició, on el patronat de la Fundació ha atorgat la totalitat de les beques, es van presentar els projectes de sis doctors els quals han realitzat una estada formativa durant l’any 2023, segons especialitat mèdica, en diferents territoris nacionals i internacionals.

Projectes guanyadors

• Dra. Clara Isabel Gascon Mora, Oulton Medical Centre (Quarry Hill, Leeds UK) – Medicina Familiar i Comunitària.
  • Dr. Pedro Molto Balado, Hospital Universitari de Navarra – Medicina Interna (Ecografía Clínica).
  • Dra. Carlota Molla Muñoz, Coto Brus (San Vito – Costa Rica) – Salut Comunitària.
  • Dra. Marina Sanchez Rodríguez, Hospital de Clínicas Dr. Manuel Quintela – Montevideo (Uruguay) – Medicina intensiva.
  • Dra. Aleidis Caro Tarragó, Hospital St. Mark’s (Londres) – Cirurgia general i de l’aparell digestiu.
  • Dr. Joan Ferreres Serafini, Universidad del Valle (Cali – Colombia) – Cirugia de trauma i emergències

Per a més informació sobre els ajuts per estades formatives “Beques Olga Acebes” podeu accedir al web de la fundació:

* Període de presentació de sol·licituds – 3a edició: Del 01 de març al 01 de juny de 2024.