Rebudes les primeres sol·licituds per ajuts idiomàtics que atorga la Fundació Antonius Musa

La fundació comença a rebre les primeres sol·licituds pels ajuts idiomàtics de català que ofereix el Consorci per la Normalització Lingüística per l’assoliment del nivell C1.

A finals de 2023 el patronat de la Fundació va llençar la nova línia d’ajut per l’idioma amb el fi de poder ajudar al col·legiat mèdic que vulgui millorar el seu nivell, i de forma indirecta millorar les seves possibilitats dintre de l’àmbit laboral. A principis d’aquest abril, 1.229 professionals mèdics han començat els cursos de català en línia per l’assoliment del nivell B1.

Així doncs, la Fundació espera la continuïtat d’aquests fins al nivell C1 i amb això, poder seguir atorgant els ajuts econòmics destinats a aquest fi.

A qui va dirigit i en que consisteix?

• Col·legiats al COMT, que es trobin a corrent de pagament
  • Reemborsament de l’import de la matricula per l’obtenció del curs C1 al CNL

✉️ gbona@comtarragona.com