La Fundació Antonius Musa se solidaritza de nou amb el Banc d’Aliments de Tarragona

Destacada Banc Aliments2023

Per segon any consecutiu, la Fundació ha realitzat una donació econòmica de 5.000€ per ajudar a aquesta organització

Un any més, el patronat de la Fundació Antonius Musa ha decidit atorgar una donació econòmica al Banc d’Aliments de les comarques de Tarragona. Aquest organisme, que des de fa 30 anys treballa a la província de Tarragona, opera principalment des de Reus, però amb delegacions a Terres de l’Ebre i a la ciutat de Tarragona.

La Fundació, aquest 2023, ha decidit ampliar la dotació econòmica

Enguany, els patrons de la Fundació Antonius Musa han decidit ampliar l’import de la donació fins als 5.000 euros.

Aquesta aportació pretén combatre la situació de necessitat i vulnerabilitat actual que presenten diferents col·lectius desafavorits de la província de Tarragona. En aquesta ocasió, els diners s’han destinat a la compra de productes en llauna, llegums i productes d’alimentació específics per a infants.