La Fundació Antonius Musa entrega 50 ajuts per a nounats durant el 2023

Destacada Packnado entregues 2023

L’ajut econòmic, dotat amb 250 euros, serveix per a donar la benvinguda als nous membres de la família.

Durant l’any 2023, el patronat de la Fundació Antonius Musa ha atorgat 50 ajuts econòmics pel metge col·legiat que ha sol·licitat l’Ajut pel nounat, amb la finalitat de donar la benvinguda als nous membres de la família.

Tanmateix, durant l’últim trimestre de 2023, i a través de les diferents seus territorials (Reus, Tortosa i Tarragona), s’ha fet entrega dels nous detalls de naixement pertanyents a l’ajut. En aquest cas s’ha fet entrega d’un total de 13 detalls de naixement.

A qui va dirigit i en què consisteix l’ajut pel Nounat?

L’ajut es troba destinat a aquells metges col·legiats a la província de Tarragona, que es trobin al corrent de pagament de les quotes col·legials, i que durant els últims 6 mesos hagin sigut pares biològics, adoptius o bé hagin acollit temporalment un infant tutelat*.

Aquest ajut també consta d’una aportació econòmica puntual de 250 € per cada membre col·legiat i, d’altra banda i destinat al nadó, la Fundació fa entrega d’un detall personalitzat per aquest.

*En els dos darrers supòsits la concessió queda condicionada a què l’infant hagi nascut durant l’any en curs.

Que inclou el detall de naixement?

• Xumet personalitzat
  • Porta xumets personalitzats
  • Tassa
  • Totebag